It's been six days since the last time I saw your face and you asked my sign

距離上次我見到妳已經過了六天,妳問我的星座是什麼

I told you mine, I question why, and you said, “Everything’s aligned”

我疑問著並回答了妳的問題,妳接著說"一切都是上天安排好的"

On the first day, you told me, “I was your twin flame from a past life”

在我們相遇的那天 妳告訴我"我是你前世的雙生火焰"

And tonight the moon is full, so take me anywhere outside

今晚的月亮很圓,所以讓我們出去走走吧

I cannot kiss you yet, you're magic, so I'll just stare at you instead

妳是上天的魔法讓我無法輕易吻妳,我只好靜靜欣賞妳美麗的臉龐

I get insecure and panic 'cause I know you're too pure for this

我時常感到不安及恐慌,因為你是如此的純潔無瑕

 

You're too good for me

妳對我來說太完美了

I'm too bad to keep

而我太糟糕了不該將妳留下

I'm too sad, lonely

我太傷心寂寞了

I want you only

我要的只有妳

 

Ay, I got six ways to say that I fell in love with you at first sight

我有千萬種理由去訴說我為何對妳一見鍾情

I wish that I could frame the way you look at me with those eyes

我希望我能描繪出妳看著我時的那種深情眼神

Freeze timе, baby, rewind

將時間凍結,寶貝,讓我們一起將時間倒轉

Maybe ask you earliеr, “Be mine”

或許我就能早一點讓妳成為我的女人

See, I didn’t understand déjà vu ’til I met you

直到我遇到妳之後我才真正瞭解似曾相識的感覺

 

You're too good for me

妳對我來說太完美了

I'm too bad to keep

而我太糟糕了不該將妳留下

I'm too sad, lonely

我太傷心寂寞了

I want you only

我要的只有妳

You're too good for me

妳對我來說太完美了

I'm too bad to keep

而我太糟糕了不該將妳留下

I'm too sad, lonely

我太傷心寂寞了

I want you only

我要的只有妳

 

I feel like, I'm just leaving here and…

我覺得,我想就這樣離開一切然後…

You feel like what?

你說怎樣?

Me and you can just drive somewhere, we can just leave

我和妳可以就這樣開車逃離此處,就這樣離開

(In this film I know, there's no happy ending)

(在這部影片裡我知道,沒有快樂結局)

Okay, I love you

好,我愛你

I love you

我愛妳

(In this film I know, there's no happy endings)

(在這部影片裡我知道,沒有快樂結局)

 

Go to sleep, I'll see you in my dreams

去睡吧,我們會在夢中相見

This changes everything, now I have to set you free

這改變了一切,而現在我必須還妳自由

arrow
arrow

    眷戀一種味道 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()