I threw a wish in the well
我向許願池許了一個願

Don't ask me I'll never tell
不要問我,我永遠不會告訴你

I looked at you as it fell
我看你的眼神,充滿著愛

And now you're in my way
結果現在你就來找我了

I'd trade my soul for a wish
我可以用靈魂,來換一次美夢成真

Pennies and dimes for a kiss
用幾個零錢,來換一個吻

I wasn't looking for this
我不是自找的

But now you're in my way
但是現在你出現了

Your stare was holding
你的視線,也凝固在我身上

Ripped jeans, skin was showin'
你的鮮肉從牛仔褲的破洞裡露出來

Hot night, wind was blowin'
今晚好熱,雖然風在吹

Where you think you're going baby?
你覺得你要去哪裡呀?寶貝

Hey, I just met you and this is crazy
嘿,我才見過你一次,這真是瘋了

But here's my number, so call me maybe
不過,這是我的電話號碼,可以扣我

It's hard to look right at you baby
我連眼睛都不知怎麼看哪裡了

But here's my number, so call me maybe
反正這就是我的電話號碼,想要的話可以打給我…

Hey, I just met you and this is crazy
嘿,我才見過你一次,這真是瘋了

But here's my number, so call me maybe
這是我電話號碼,可以扣我

And all the other boys try to chase me
其實我不是這樣倒貼別人的,也有很多宅男追

But here's my number, so call me maybe
但不管怎樣,這就是我的電話號碼,可以扣我


   

You took your time with the call
打電話花了你幾分鐘

I took no time with the fall
但是我愛上你只需要一秒鐘

You gave me nothing at all
雖然,你什麼都沒做

But still you're in my way
但是你已經成了我的目標

I beg and borrow and steal
我跟你求,跟你借、甚至是用偷的也好

At first sight and it's real
我對你就是一見鐘情,是真的

I didn't know I would feel it
我不知道原來我會這樣

But it's in my way
但是全部都發生了

Your stare was holding
你的視線,也凝固在我身上

Ripped jeans, skin was showin'
你的鮮肉從牛仔褲的破洞裡露出來

Hot night, wind was blowin'
今晚好熱,雖然風在吹

Where you think you're going baby?
你覺得你要去哪裡呀?寶貝

Hey, I just met you and this is crazy
嘿,我才見過你一次,這真是瘋了

But here's my number, so call me maybe
不過,這是我的電話號碼,可以扣我

It's hard to look right at you baby
我連眼睛都不知怎麼看哪裡了

But here's my number, so call me maybe
反正這就是我的電話號碼,想要的話可以打給我…

Hey, I just met you and this is crazy
(嘿,我才見過你一次,這真是瘋了)

But here's my number, so call me maybe
這是我電話號碼,可以扣我

And all the other boys try to chase me
其實我通常不是這樣倒貼別人的,也有很多宅男追

But here's my number, so call me maybe
但不管怎樣,這就是我的電話號碼,可以扣我

Before you came into my life
在你還沒出現之前

I missed you so bad
我就已經幻想你這樣的男子…

I missed you so bad
我幻想得非常用力

I missed you so so bad
非常嚴重

Before you came into my life
在你被我發現之前…

I missed you so bad
我就已經幻想有你這樣的花~美~男

And you should know that
你應該要知道…

I missed you so so bad
我幻想得非常用力

It's hard to look right at you baby
我連眼睛都不知怎麼看哪裡了

But here's my number, so call me maybe
反正這就是我的電話號碼,想要的話可以打給我

Hey, I just met you and this is crazy
嘿,我才見過你一次,這真是瘋了

But here's my number, so call me maybe
這是我電話號碼,可以扣我

 


undefined

卡莉·蕾·傑普森(英語:Carly Rae Jepsen,1985年11月21日-),是一名加拿大歌手、詞曲作家、演員。2007年,傑普森參加《加拿大偶像》第五季並獲季軍。2008年,她發行了首張專輯《拔河》。2011年,單曲《Call Me Maybe》作為傑普森首張迷你專輯《好奇心》的主打歌發行,《好奇心》與第二張專輯《吻》於2012年發行。2012年《Call Me Maybe》在18個國家的音樂榜達到榜首,成為當年最暢銷的單曲。傑普森的第三張專輯《真性情》於2015年發行並受到普遍好評,專輯深受20世紀80年代歌曲的影響,主打單曲《我真的很喜歡你》亦有優異表現。

傑普森獲得了包括朱諾獎、公告牌音樂獎與在內的多個獎項與提名。截至2015年3月,傑普森在全球唱片銷量超過2000萬。


國籍     加拿大
職業    歌手詞曲作家演員
音樂類型    流行 流行搖滾 電子流行 流行舞曲 民俗
網站    carlyraemusic.com

 

 

 

 

arrow
arrow

    眷戀一種味道 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()